Long time no see

Japp nu var det verkligen länge sen jag skrev något i bloggen!
Men jag har faktiskt varken haft tid eller lust att skriva.
Men men, i alla fall, det har hänt en massa saker sen sist, bl.a. har jag färgat håret typ 1000000 gånger,
jag har varit på grönan och kollat på In Flames, jag har slutat skolan, hängt i Tanto varje helg typ, jag har
handlat massa nya kläder, jag har blivit jävligt rökberoende, jag har träffat massor av nya människor
som jag nu står ganska nära, och massor av andra saker.

Anyway, just nu ska jag typ bara slappa och så, men ikväll blir det livat!
Ska dra till Tanto med polare och supa skallen av mig och rulla ner för en gräs kulle xD
HAHA guuuuud vad jag kommer ha roligt ;)
Sen ska jag och Claes rulla in i en buske, och senare ska jag sova i hans trappuppgång xD
Det är vell typ det som händer idag ^^
Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen, men jag kan inte lova något x)
Jag har typ fullt upp nästan hela tiden ^^ men jag ska försöka!

Puss på er :*


Kommentarer
Postat av: koo

jag hoppas det är en BRINNANDE buske i så fall!!!

2008-06-18 @ 16:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0