Torsdag

Idag har det varit super bra väder, igen.
Började morgonen med att vara i skolan.
Efter lunchen var det mening att jag skulle åka in till stan
och träffa Izabella, men sen ändrades de planerna.  =/
Istället var jag med Jenny & Vicky!
Vi satt och stekte i solen vid vattnet i Gamla Stan ^^
Det var väldigt mysigt!

Kl halv 5 var jag tvungen att åka hem, för jag och
pappa skulle åka och kolla på färg igen till mitt rum.
Vi fick lite färgprover så ska nog måla lite nån dag.
Sen efter det åkte vi och handlade mat!
Vi bestämde oss för att grilla entrecote.
Det va väldigt gott ^^

Nu sitter jag här och tittar på tv, väntar på att South Park ska
börja på MTV!   Älskar det programet :)

Men nu får detta inlägget få ett slut!
Kanske skriver en rad senare!

Tills dess, Puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0