Söndag

Idag gick var jag och jenny tvugna att gå upp tidigt, för pappa skulle
sjötätta sin båt idag! Så kl 9 typ, gick vi upp och klädde på oss, sen
bara nån halvtimme senare så åkte vi hemifrån Christin (pappas tjej)
där vi hade sovit.
Pappa skjuttsade hem mej och jenny hem till mej först innan han och oskar drog
iväg till båten!
Jag och jenny käkade frukost och kollade på svampbob fyrkant, sen så
gjorde vi oss i ordning och drog in till stan^^
Väl inne så gick vi först och tog ut pengar, jag skulle nämligen köpa
en ny piercing till naveln.
När vi hade tagit ut pengar gick vi och käkade lunch på Burger King ^^
Vi hade trevligt ända tills två omoga personer dök upp. Men men, vi lät
i alla fall inte dom förstöra våran dag, för det var dom inte värda!
Så när vi hade käkat gick vi runt lite och tittade i affärer och spanade på
några söta asiater ^^  haha!
Sen tillslut så hittade jag en fin piercing som jag tyckte om, så det köpte jag.
Jag köpte även en ny maskara, för det behövde jag verkligen! Har ju nästan
skrapat ur det sista ur den gamla xD haha!
Anyway, efter det så gick vi runt ett tag till, men sen vart vi trötta och åkte hem till
mig igen.
När vi kom hem så satt vi vid datan ett tag, men sen var jenny tvungen att åka hem =(
Så när jenny hade gått gick jag ner och tittade på LA Inc. ^^
Sen bestämde jag mig för att tjäna lite extra pengar genom att puttsa fönster.
Jag känade faktiskt 300 kr på bara nån timme ^^
HIHIH!!!

Men men, nu ligger jag här i min säng och håller på att somna, så jag tror jag ska avsluta
detta inlägget här ;)
Men jag skriver kanske lite imorgon igen ^^

Puss och god natt!  :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0