Lördag

God morgon på er!
Igår efter skolan åkte jag, Jenny och vicky in till stan.
Äntligen har jag fått lite pengar så kunde handla lite ^^
Det vart, ett linne, hårfärg och en ansiktsmask. Allt ifrån H&M :)
Efter att vi hade handlat så gick vi och köpte lite glass, å satte oss
som vanligt nere vid vattnet i Gamla Stan och solade lite.
Det va super mysigt.
Sen kom också Niklas (Vickys pojkvän) förbi och satt å sola med oss.
Sen var jag och Jenny tvungna att åka hem, för jag skulle sova hos henne och
vi var tvungna att komma hem kl 5 för dom skulle få gäster hem till sig.
När alla gäster hade kommit och vi hade käkat, så åkte jag å Jenny in till Stan
och satte oss oss vid Djurgårn vid vattnet och satt å snacka om massa djupa saker,
och sen skrattade vi åt 2 måsar som satt och skrek uppe på en båt xD
Sen vart det lite kallt och då gick vi hela vägen till Gamla Stans T-bana, och sen åkte vi hem.

Just nu i alla fall så ligger jag nyvaken i Jennys lilla soffa och väntar på att Jenny ska vakna.
När hon har vaknat så ska hon hjälpa mig färga håret, och sen ska vi använda våra ansiktsmasker
som vi köpte igår. :)
Efter det ska vi dra in till stan och gå i affärer och sola lite vid vattnet i Gamla Stan igen x)
hehe, men nu vaknade Jenny så nu ska jag avsluta detta.

Ha en bra dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0