Hej ^^

... Herregud vilken skön dag det har varit asså!
Började med föreläsning i glashuset (vilket iofs var ganska segt), sen åkte jag, Jenny och Vicky till
skolan och käkade lunch. Sen drog jag och Jenny på stadsorientering inne på söder.
Sen slutade vi för dagen, så vi gick och köpte glass och varin macka å satte oss
vid vattnet i Gamla Stan!  Skit mysigt vare.
HAHAHA vi satt å skrattade as länge åt en mås som flög runt som inte hade några ben xD
Sen vid typ kl 4 så åkte vi hem.

Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem så ska vi åka och
köpa målarfärg till mitt rum :D  
Funderar på Cafe latte färg på tre av väggarna, och sen någon mörkare färg på den
fjärde väggen :)   men aja jag ska först kolla vilka färger som finns.

Skriver kanske något mera senare!

xoxo    <3

Kommentarer
Postat av: Schniffi

Jävla City-Mås utan ben
JAG BRYTER IHOP! HAHAHAH!

Love yah BIAATCH!

2008-04-23 @ 23:13:44
URL: http://dallerigetpungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0